Jul 10, 2009

betol kata² dia..

td tgh aku rehat dari kerja, tibe² teringat si dia. dia pernah kata dulu " takde sape bole sayang u mcm i sayang u tau & takde sape bole phm perangai u mcm i phm u"
skg pun dah terbukti. takde sape mcm dia.. kesilapan yg tak bole dielakkan. klau aku jumpe lampu aladdin, aku nk mintak dia kasi aku pergi 3-4 tahun yg lpas. bestnya! so aku bole tebus kesilapan aku.

hanya kau yg mampu takluki hatikuuuuuuuuuu.. aku cintaaaaaaaaaaaa.. OOooo.

2 comments:

Anonymous said...

takde sape yg dapat menandingi sygnya 'i' pd 'u'. dan xde sape yg faham perangai 'u' kecuali 'i'.. dan jika ada sekalipun xkn sama mcm mne 'i' syg kan 'u' dan 'i' tau syg 'u' pun xkn sama seperti syg 'u' dulu pd 'i'.........

buktinya skrg 'u' msih ingtkn 'i' kan....
sebb 'i' lah yg cun bukan 'u'....


p/s : 'i' yg dimksudkn disini adalh huruf i,I

dn 'u' yg dimksudkn adlh huruf u,U.


/mode gelak sndiri

saye,azrinna ;) said...

wooooo..;)